تهران راپل

پیچ و رولپلاک سنگ نما

تهران راپل

پیچ و رولپلاک سنگ نما

  • ۰
  • ۰

نماشویی بدون داربست|شست وشوی نما راپل و بدون داربست

نماشویی بدون استفاده از داربست

نمای ساختمان ها به علل مختلفی نیاز به نماشویی و پاکسازی دارند. از طرفی عواملی مثل باقی ماندن آثار مصالح استفاده شده بر روی نما، گرد و غبار، آلاینده ها، دود و … و از طرف دیگر ساختمان هایی مثل بیمارستان ها، هتل ها، مراکز تفریحی و … که به صورت مداوم نیاز به شست و شو دارند، ضرورت نماشویی ساختمان را دوچندان می کنند.

در این بین شرکت تهران راپل با گروه متخصص و مجرب خود در زمینه ی کار در ارتفاع، به عرضه ی انواع خدمات نماشویی در تهران به مشتریان محترم مشغول است.

نماشویی با استفاده از طناب

نماشویی بدون استفاده از داربست و به وسیله ی طناب از کارآمدترین و به صرفه ترین روش های شست و شوی نما می باشد که شرکت تهران راپل مبادرت به انجام آن می ورزد. در این روش متخصص کار در ارتفاع به وسیله ی طناب و تجهیزات ایمنی لازم، از بالای ساختمان کار نماشویی را تا طبقات پایین انجام می دهد.

این روش به نسبت دیگر روش ها مثل استفاده از داربست علاوه بر صرفه جویی در زمان، هزینه های شما را به طرز قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین در این روش تعداد طبقات و ارتفاع ساختمان به هیچ وجه اهمیت ندارد چراکه با استفاده از طناب می توان نمای ساختمان را با هر ارتفاعی نماشویی و پاک سازی کرد.

انواع خدمات نماشویی و مواد شوینده

گروه تهران راپل با بهره گیری از به روزترین و با کیفیت ترین ابزارها و مواد شوینده، خدمات مربوط به نماشویی در تهران را انجام می دهد.

استفاده از ابر خیس، تی لاستیکی، کرباس، پارچه ی آستری، واترجت، واتر سندبلاست از انواع ابزاری است که در شرکت ما برای نماشویی ساختمان به کار گرفته می شود. در ادامه به اختصار به توضیح این ابزار و مواد شوینده پرداخته می شود:

  • نماشویی با ابر خیس و تی لاستیکی: شست و شوی نما یا قسمتی از آن با استفاده از ابر یا پارچه ی حوله ای آغشته به آب و مواد شوینده و سپس پاک کردن آب کثیف باقیمانده به وسیله ی تی لاستیکی مخصوص.
  • نماشویی با کرباس و پارچه ی آستری: زدودن غبار و کثیفی ها با یک دستمال نمدار و پاک کردن سطح آن با استفاده از کرباس نرم.
  • نماشویی با واترجت: استفاده از دستگاه هدایت آب با فشار بالا و پاکسازی و لایه برداری سطح نما با کارتک مخصوص.
  • نماشویی با واتر سندبلاست: استفاده از دستگاه پاشنده ی سیلیس و دیگر ذرات ساینده به همراه آب با فشار بسیار زیاد.

دیگر خدمات

علاوه بر نماشویی ساختمان، دیگر خدمات مربوط به نمای ساختمان در گروه ما با مطلوب ترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ها در حال عرضه به مشتریان گرامی است. خدماتی همچون پیچ و رولپلاک نما، رنگ آمیزی و نقاشی نما، نورپردازی ساختمان و دیگر خدمات مربوط به نمای ساختمان در شرکت تهران راپل در شهر تهران پذیرفته و انجام می شود.

تماس با ما

شما می توانید با تماس با ما از طریق شماره های اعلام شده در سایت سفارشات خود را به اطلاع ما برسانید و از خدمات نماشویی ما و قیمت ها آگاه شوید.        


پیچ و رولپلاک سنگ نما

پیچ ورولپلاک نما

شست و شوی نما

رنگ آمیزی نما


  • ۹۷/۰۹/۲۰
  • تهران راپل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی